Vysílací studio: 800 937 937
Dopravní linka: 777 937 777
AKON - Lonely
Playlist
AKON
Lonely
Právě vysílá:
Hitrádio City 93,7 FM
Noční Hitrádio City

Michal Malátný se zapojil do projektu na záchranu goril Go za gorilou

Projekt pomáhá ohroženým horským gorilám a popáleným dětem.
 
Expedice do rovníkového deštného pralesa východoafrické Rwandy a Ugandy za ohroženými horskými gorilami nazvaná Go za Gorilou! startuje v neděli 3. března. Na dobrodružnou cestovatelskou výpravu tentokrát vyráží výherkyně posledního ročníku fotografické online soutěže kávové značky Mountain Gorilla Coffee Johana Kůtová a ambasador tohoto ročníku zpěvák skupiny Chinaski Michal Malátný.
 
Horské gorily jsou ohrožená zvířata, kterých zbývá posledních více než tisíc jedinců na světě v jediné oblasti na hranicích Rwandy, Konga a Ugandy. Právě tam míří expedice Go za Gorilou! Vedle toho má v plánu i ve rwandském parku Volcanoes navštívit hrob Dian Fossey – americké bioložky, která jako jedna z prvních upozornila na nebezpečí vyhynutí goril, zahájila práci na jejich záchranu a za tuto svoji snahu zaplatila životem, když byla v rwandských horách zavražděna (pravděpodobně pytláky).
 
 
ýstup do hor za gorilami je však náročný a může být i poměrně dlouhý. Nelze předem přesně odhadnout, jak dlouho bude účastníkům expedice trvat cesta k místu aktuálního výskytu goril. Účastníci expedice Go za Gorilou! proto vyzývají veřejnost, aby na www.kavagorila.cz a na facebokovém profilu facebook.com/mountaingorilla.cz a instagramu https://www.instagram.com/mountaingorillacoffee/ sledovala cestovatelské zážitky jednotlivých účastníků expedice a tipovala, za jak dlouho se skupině podaří tlupu horských goril v ugandských kopcích najít. Ten tipující, jehož odhad bude nejblíže, vyhraje 1 kg kávy Mountain Gorilla Coffee Dian Fossey. Expedice Go za Gorilou! je vyvrcholením téměř půlročního projektu společnosti Mountain Gorilla Coffee, která právě z Ugandy dováží vynikající a ekologicky pěstovanou pětihvězdičkovou kávu a čokoládu. Z každého produktu Mountain Gorilla Coffee zakoupeného od října do prosince loňského roku šlo pět korun pro každou ze zmíněných organizací, celkem se takto vybralo kolem sto dvaceti tisíc korun.